Оновлений Hyundai Santa Fe залишився без простих моторів

Здавалося б, актуальне покоління Hyundai Santa Fe показали всього кілька років тому, так що говорити про якусь модернізацію поки зарано. Корейці ж так не вважають і вже показали оновлену модель. Причому, донедавна це були лише фотографії без технічних подробиць, але днями «Санту» вивели на досить близький для нас ринок США та офіційно представили моторну гамму.

Автомобіль тижня. Hyundai Tucson

Почнемо з поганих новин. Простий 2,4-літровий бензиновий «атмосферник» Theta II MPi остаточно замінили новим 2,5-літровим GDI. Теж атмосферним, але вже зі складнішим комбінованим уприскуванням палива. Хороша новина в тому, що базовий двигун Santa Fe буде потужнішим, адже за паспортом GDI розвиває 194 кінських сили та 247 Н•м крутного моменту. Крім нього в «Штатах» будуть продаватися машини з аналогічним турбомотором 2.5 T-GDI на 281 кінську силу і 422 Н•м крутного моменту.

Для європейського ринку інженери приготували новий 2,2-літровий турбодизель сімейства Smartstream. Він побудований на базі алюмінієвого блоку і важить на 38 кг менше турбодизеля на машині актуального для українського ринку покоління. У плані потужності особливого прориву не сталося: новий мотор всього на 2 сили потужніший попередника (202 кінських сил і 441 Н•м). При цьому восьмідіапазонну АКПП замінять на новий «робот» з двома «мокрими» дисками зчеплення і такою ж кількістю ступенів.

Пропозиція про продаж Всі пропозиції по новим Hyundai Santa FE на AUTO.RIA від 960 000 грн до 1 435 400 грн

Зрозуміло, будуть у рестайлінгової «Санти» і гібридні версії. Уже на старті продажів в Європі представлять бензо-електричний кросовер з новим 1.6 T-GDI та електродвигуном, які в парі зможуть видавати до 230 кінських сил і 350 Н•м моменту. А вже до наступного року з’явиться версія з функцією підзаряджання від побутової електромережі на 265 кінських сил з можливістю долати певну відстань на електротязі.